Dostarcz nam uszkodzony sprzęt
Zepsuł Ci się sprzęt i potrzebujesz go dostarczyć szybko do serwisu?Wybierz formę dostarczenia uszkodzonego sprzętu i postępuj wg wskazówek.
Zamów kuriera przez Internet
Wybierz tę opcję aby wysłać sprzęt kurierem UPS, wypełnić niezbędne dane online i skorzystać z opcji automatycznego zamawiania kuriera ►
Dostarcz osobiście
Wybierz tę opcję jeżeli chcesz dostarczyć uszkodzony sprzęt osobiście do serwisu w Warszawie ►
Zamów kuriera samodzielnie
Wybierz tę opcję jeżeli chcesz wysłać sprzęt pocztą lub kurierem i samemu zająć się wszystkimi formalnościami ►
dane
sprzętu
sprzętu
dane
adresowe
adresowe
zamawianie
kuriera
kuriera
podsumowanie
Dane zgłoszenia
Dane nadawcy
pod ten adres kurier zgłosi się po odbiór przesyłkiAutomatyczne zamawianie kuriera
Podsumowanie
Upewnij się, że wszystkie informacje są poprawne, następnie kliknij przycisk ZAŁÓŻ ZLECENIE - wówczas zostanie założone zlecenie serwisowe w systemie Proclub oraz zlecenie odbioru paczki w systemie UPS.
! Prosimy o niedołączanie akcesoriów nie mających związku ze zgłaszaną usterką. Za takie akcesoria serwis nie bierze odpowiedzialności.
Aby edytować dane, kliknij w odpowiednią sekcję nad podsumowaniem.
Twoje zlecenie serwisowe zostało założone!
Dziękujemy za założenie zlecenia serwisowego. Potwierdzenie zostało wysłane na podany adres e-mail.
Kurier zjawi się pod wskazanym adresem w wybranym przedziale czasowym. Po otrzymaniu przez nas sprzętu zostanie do Ciebie wysłana wiadomość e-mail wraz z numerem zlecenia.
Prosimy o wydrukowanie listu przewozowego oraz potwierdzenia zlecenia serwisowego i załączenie ich do paczki ze sprzętem.
Drukuj list przewozowy Drukuj potwierdzenie
Sprzęt możesz dostarczyć do serwisu przy ul. Żytniej 15 w Warszawie.
! Sprzęt dostarcz bez dodatkowych akcesoriów nie związanych z usterką.
! Jeśli sprzęt jest na gwarancji proszę zabrać ze sobą dokumenty gwarancyjne.
adres:
ul. Żytnia 15, 01-014 Warszawa
tel. 22 379 20 90
ul. Żytnia 15, 01-014 Warszawa
tel. 22 379 20 90
godziny otwarcia:
poniedziałek-piątek 09:00-17:00
poniedziałek-piątek 09:00-17:00
Szczegółowe informacje kontaktowe znajdziesz w zakładce Kontakt u góry ekranu.
! Sprzęt prosimy zapakować w bezpieczne opakowanie transportowe (oryginalne pudełko lub sztywny karton z wypełnieniem).
! Prosimy o niedołączanie akcesoriów nie mających związku ze zgłaszaną usterką. Za takie akcesoria serwis nie bierze odpowiedzialności.
Przesyłkę zawierającą wymagane dokumenty oraz wypełniony formularz zgłoszenia, prosimy wysłać firmą kurierską UPS wypełniając list przewozowy w następujący sposób:
Rubryka 1: Nazwa i adres nadawcy
Rubryka 2: Numer Klienta, adres i numer telefonu odbiorcy:
0RX710
Patryk Doliński
tel. 22 379 20 90
Proclub
Żytnia 15, 01-014 Warszawa
Rubryka 3: Proszę zaznaczyć ODBIORCA
Rubryka 4: Proszę zaznaczyć EXPRESS SAVER
Rubryka 5: Proszę podać wagę przesyłki - do 5 kg dla aparatów i kamer
! Proszę nie zaznaczać dodatkowych pól na liście. Zaznaczenie niestandardowych pól typu "EXPRESS PLUS", spowoduje automatyczne obciążenie Klienta kosztami wybranej usługi.
Koszt transportu w jedną stronę to 15,90 PLN brutto dla paczek o wadze do 5,00 kg. Koszt pobrania to 9,90 PLN brutto. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone do kwoty 50 000 PLN.
Kontakt do firmy kurierskiej UPS:
tel. (22) 534 00 00
ups.com.pl