Autoryzacja Canon

Autoryzowany serwis Canon Polska


Autoryzowany serwis Canon Polska

Autoryzacja serwisu oznacza nawiązanie ścisłej współpracy między producentem sprzętu a serwisem. Każda z firm fotograficznych posiada indywidualny system wyboru oraz oceny serwisu, który otrzyma autoryzację. Certyfikacja jest przyznawana na określony czas i zgodnie z umową może zostać odebrana w sytuacji rażących uchybień. Przez cały czas posiadania autoryzacji producent na bieżąco, lub ze stosownym wyprzedzeniem dostarcza informacji o nowych produktach, dzięki czemu technicy są przygotowani do ewentualnych napraw już w dniu premiery sprzedaży.


Jesteśmy autoryzowanym serwisem Canon w Polsce od 1995 r. W trakcie wieloletniej współpracy zarówno nasz serwis, pracownicy, jak i poziom świadczonych usług został wielokrotnie sprawdzony. W trakcie autoryzacji firma Canon precyzyjnie określa niezbędny sprzęt serwisowy, oprogramowanie, stosowane narzędzia oraz procedury.

Nieustanny rozwój

W każdym nowym modelu, w każdej kolejnej generacji aparatów, stosowane są coraz nowocześniejsze technologie. W serwisie posiadającym autoryzację dużą wagę przywiązuje się do przeprowadzanych przez producenta szkoleń techników. Specjalistyczna wiedza nie tylko przyśpiesza prawidłową diagnozę, ale często jest to jedyna możliwość podążania za nowościami technologicznymi wprowadzanymi przez producenta.

Oryginalne części

Korzystając z usług autoryzowanego serwisu masz pewność, że podczas napraw wykorzystane zostaną tylko oryginalne części. Stosowanie dedykowanych przez producenta części gwarantuje najwyższą jakość naprawy, dłuższą żywotność wymienionego elementu, a także wyeliminowanie ewentualnych usterek, które mogą być następstwem stosowania zamienników. Autoryzowany serwis posiada dostęp do oryginalnych części zamiennych. Bezpośrednia dostawa niezbędnych części z magazynu producenta oraz pokaźny stan magazynowy naszego serwisu skraca czas naprawy.

Rozszerzona Opieka Serwisowa

Wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów proponujemy Rozszerzoną Opiekę Serwisową (ROS) – jest to specjalny program przedłużający standardową gwarancję na zakupiony sprzęt fotograficzny nawet do 3 lat od daty zakupu. Program ten pozwala na bezpłatne naprawy sprzętu w autoryzowanym serwisie, realizowane zgodnie z zapisami zawartymi w ramach karty gwarancyjnej firmy Canon, nawet po zakończeniu standardowej gwarancji. Więcej informacji na stronie programu.

Canon Professional Services

Od 2011 roku nasz serwis dołączył do elitarnego grona CPS, tym samym, wprowadzając na rynek Polski specjalistyczne wsparcie dla zawodowych fotografów. Korzyści oraz możliwość zarejestrowania się w programie umożliwia dedykowana strona producenta. W ramach CPS zapewniamy wsparcie dla akredytowanych fotografów na najważniejszych imprezach sportowych i rozrywkowych, m.in.:

FIS World Cup Ski Jumping Zakopane;
FOTOCAMP;
FIVB Puchar Świata w Siatkówce Plażowej;
AirShow w Radomiu;
Press Photo Expo;
Mistrzostwa Świata w Siatkówce Mężczyzn;
Windsurfing na Stadionie Narodowym;


Aktualizacje oprogramowania

Obecnie produkowany sprzęt fotograficzny umożliwia wprowadzanie zmian oprogramowania. Nasz serwis posiada dostęp do najnowszych wersji i specjalnie dla naszych Klientów oferujemy bezpieczną aktualizację oprogramowania dostarczonego przez firmę Canon.

Dodatkowe aktualizacje oprogramowania

Jako autoryzowany serwis firmy Canon posiadamy możliwość specjalistycznej aktualizacji zwiększającej zakres możliwości wybranych modeli, jak np. aktualizacja C-Log dla EOS 5D Mark IV. Więcej informacji udzielamy telefonicznie lub mailowo.

Diagnoza sprzętu

Z uwagi na różnorodność usterek oraz skomplikowany poziom konstrukcji sprzętu, nasz serwis - zgodnie z procedurami firmy Canon – przeprowadza bezpłatną wycenę naprawy. Tylko dostarczony do nas sprzęt i zdiagnozowana przez naszych techników usterka może zostać zakwalifikowana do naprawy gwarancyjnej lub wyceniona w przypadku naprawy wykraczające poza zakres obejmujący gwarancję.

Twoje zdanie ma znaczenie

Autoryzowany serwis pracuje według rygorystycznych norm dotyczących jakości pracy, szkoleń i obsługi Klienta. Zachęcamy do wypełniania anonimowych ankiet serwisu, które dostępne są na recepcji, odpowiadania na badanie Klientów wysyłane mailowo przez producenta oraz do dzielenia się swoją opinią w mapach Google. Każda opinia jest wnikliwie analizowana, dzięki czemu jakość pracy serwisu jest stale udoskonalana.

Naprawa aparatu na gwarancji – naprawa aparatu bez gwarancji

Autoryzowany serwis to nie tylko naprawy sprzętu na gwarancji, ale również naprawy, których zakres gwarancji nie obejmuje. Klienci naszego serwisu korzystają z szeregu zalet:

udzielamy gwarancji na użyte części;
udzielamy gwarancji na wykonane usługi;
umożliwiamy umówienie naprawy w konkretnym terminie;
posiadamy ponad 30 letnie doświadczenie w naprawach aparatów;
akceptujemy płatność kartą, gotówką, lub przelewem;
umożliwiamy wypożyczenie sprzętu na czas naprawy;

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o naszych autoryzacjach, wybierz:

Serwis Sony

Jeżeli chcesz dowiedzieć się więcej o naszych autoryzacjach, wybierz:

Serwis Tamron