
O usłudze ROS
Mamy przyjemność zaprezentowania usługi, która polega na rozszerzeniu standardowej gwarancji produktów firmy Canon i Sony od 3 do 5 lat.
Dla kogo jest ROS?
Możliwość rozszerzenia gwarancji dotyczy produktów dwóch marek – aparatów, kamer i obiektywów Sony oraz aparatów Canon EOS oraz obiektywów serii L, zarówno z mocowaniem EF jak i RF. Nasza usługa skierowana jest do osób, dla których fotografia jest całym życiem. Dla tych, którzy fotografują zarobkowo (fotoreporterzy, fotografowie ślubni itd.) jak i tych, którzy robią to hobbystycznie. Usługa ta skierowana jest szczególnie dla tych, którzy cenią sobie niezawodność.
Co daje ROS?
Usługa ROS daje wszystko to, co daje gwarancja producenta, ale przez okres od 3 do 5 lat od daty zakupu. Obejmuje wszystkie uszkodzenia, które nie powstały z przyczyn uszkodzenia mechanicznego.
Kiedy mogę wykupić ROS?
Usługę można wykupić do 360 dni od daty zakupu sprzętu. Wystarczy wejść na tę STRONĘ, znaleźć odpowiedni model, podać datę zakupu oraz wpisać numer seryjny. Ważne, by dostarczając sprzęt do naszego serwisu, data sprzedaży pokrywała się z tą z dowodu zakupu, a numer seryjny z numerem aparatu lub obiektywu.
Dlaczego wykupić ROS od Proclub, a nie u ubezpieczyciela?
Nasza firma jest autoryzowanym serwisem Canon od 1995 roku. Nasi technicy przechodzili szkolenia w całej Europie i przynajmniej raz w roku przechodzą szkolenia w Centrali Serwisowej Canon w Niemczech. Od roku 2008 nasza firma jest jedynym w Polsce autoryzowanym serwisem Sony, upoważnionym do napraw aparatów i obiektywów Sony Alpha, NEX oraz ILC, zaś cztery lata później rozpoczęliśmy naprawy produktów Sony z 12 krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Przechodzimy audyty zarówno pod względem technicznym (jakości napraw), jak i formalnym. Dzięki tym wszystkim atutom mają Państwo gwarancje, że sprzęt trafił w możliwie najlepsze ręce. Ubezpieczyciele w większości przypadków korzystają z nieautoryzowanych serwisów, kierując się ceną usługi, co rzadko oznacza najlepiej wykonaną usługę serwisową.
Mam wykupiony ROS. Co zrobić kiedy popsuje mi się sprzęt?
W przypadku, kiedy sprzęt ulegnie awarii w trakcie wykupionej usługi ROS należy dostarczyć go w taki sam sposób, jak sprzęt na gwarancji producenta. Ważne, by do sprzętu dołączyć dowód zakupu. Wykupując ROS, dane zapisywane są w naszej bazie i podczas przyjęcia sprzętu wiemy, że dany produkt podlega wydłużonej gwarancji. Weryfikujemy jedynie datę sprzedaży zarejestrowaną z dokumentem sprzedaży i numer seryjny. Uszkodzone produkty można dostarczyć osobiście lub poprzez kuriera. Więcej informacji na temat dostarczenia sprzętu można znaleźć na stronie ZGŁOŚ SPRZĘT.

od 3 do 5 lat opieki serwisowej

Autoryzowany Serwis

Łatwa procedura
Opinie Naszych Klientów
Profesjonalna obsługa, szybka realizacja, bardzo dobry kontakt z klientem.
Maciek

Wszystko na plus, bardzo profesjonalna obsługa i podejście do klienta! Jestem bardzo zadowolony i będę polecał znajomym.
Bartek

Znajdź ROS dla swojego aparatu lub obiektywu
Od ponad 30 lat jesteśmy związani z branżą foto i video. Jesteśmy jedynym w Polsce autoryzowanym serwisem firm Canon, Sony, Tamron, Samyang, Leica oraz Sanyo. Aktualnie pracuje u nas prawie 30 osób i zajmujemy ponad 400 metrów kwadratowych. Priorytetem jest dla nas stały rozwój jakości usług serwisowych, wraz z poszerzaniem gamy wykonywanych napraw sprzętu foto i video przy użyciu jak najnowocześniejszych rozwiązań, Jesteśmy dumni z naszej dotychczasowej działalności, historii, rozwoju, a także z faktu, że zdobywamy nowe autoryzacje znanych, światowych producentów. Dokładamy wszelkich starań aby klienci naszego serwisu, wypożyczalni oraz sklepu byli obsługiwani na najwyższym poziomie, dlatego zawsze chętnie doradzimy w wyborze sprzętu i akcesoriów.